Wreszcie tak jak ma być: DOSKONALE!

Sponsorem dzisiejszego krótkiego wpisu jest literka F.

Jak Fajne Felgi!

Bo widzicie, nie jest żadną tajemnicą że facet w czasie doboru felg, najbardziej upodabnia się do kobiety.

Tyle wzorów, rozmiarów, możliwości, a potem przychodzi potęgowanie tego przez możliwości i pomysły na kolor zestawu.

Po prostu chciałoby się mieć je niczym pokemony, wszystkie! A potem codziennie rano oglądać założone na aucie inne, oglądać, oceniać całość i tak cały czas.

Buczka kupiłem z zestawem który moim zdaniem wyglądał rewelacyjnie jeśli chodzi o kształt, ale brakowało im tego czegoś.

Jeszcze dawno temu u poprzedniego właściciela

Jeszcze dawno temu u poprzedniego właściciela

Chciałem je zmienić z klasycznego jasnego połysku na coś pokroju aluminium, takiego ciemnego. Stalowy kolor. Niestety, miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze. Kolor był szary, ale przypominał fakturą emalię. Trochę tak jakby je zanurzono w przepracowanym oleju. Ostatecznie nie nacieszyłem się nimi długo bo były wykonane z tak tandetnego materiału że gięły się od zjazdu z krawężnika.

A miało być tak pięknie

A miało być tak pięknie

Zima szybko przemknęła na stalówkach. I nadeszła wiosna a z nią plany na remonty!

Pierwszy plan nie przewidywał niczego innego, tylko silnik, najlepiej żeby był zrobiony przed lakierowaniem, i potem następuje w.w. pełne rozebranie wozu, naprawa tego co się da, wsadzenie nowego tego czego się nie dało naprawić, złożenie całości do kupy i cieszenie się!

Tutaj też plan był ambitny ale ciulaty. Złodzieje Handlarze używanymi silnikami są bezczelni i chamscy na maksa. Dlatego będę musiał chwilę pomęczyć się z moja wykastrowaną i już dość zjeżdżoną V’ką, ale proszę Państwa, w jakim zestawie!

Nie wiem czy pamiętacie jak wyglądały progi przed tym zanim oddałem je do zrobienia, a dokładniej do spierdolenia. Było średnio.

Lata robią swoje

Lata robią swoje

Po robocie przez „speca” z warsztatu na ul. Hagera w Zabrzu, było bez rdzy, ale wyglądało to po prostu obleśnie, spawy były niewyszlifowane, mocowania pod lewarek spieprzone, a wymiary niezachowane. Katastrofa!

po robocie po robocie.jpg

Ale, po kilku wizytach w kilku miejscach, znalazłem kogoś kto się podjął wyzwania Pepsi Challenge! Namiar dostałem od kolegi który na fachu trochę się zna, pogadaliśmy sobie o moim przypadku co nieco i dostałem ten złoty numer! Nie powiem że byłem bez obaw, ale z każdą kolejną wizytą było coraz lepiej! A w tym tygodniu widziałem już to co najważniejsze.

Jest doskonale!

E34 w lakierni 5 E34 w lakierni 3

E34 w lakierni 4 E34 w lakierni 2

E34 w lakierni 1

Wóz nie jest poskładany, nie jest wypolerowany, nie jest nawet jeszcze z przednią szyba i tapicerką, ale ma to co najważniejsze na sobie i zrobione te przeklęte progi!

Już się nie boje efektu. Dach jest gładki jak pupa niemowlęcia (była tam wieśniacka antena), progi są ponacinane i poprostowane do oryginalnych proporcji, paskudne spawy wyszlifowane, maska zreanimowana.

To jest zajawka. Jak skończę, pokażę efekt końcowy. Nie byłbym sobą gdybym się nie pochwalił! I sorry za jakość zdjęć. Kartoflem strzelane ;>

I teraz sedno wpisu.

Felgi wróciły!

Zajawkę już przedstawiłem na profilu Facebookowym.

DSC00358
DSC00350 DSC00353

DSC00354 DSC00355

I to jest ten kolor o który mi chodziło! Żadne tam jedwabiste wykończenie, emalia, czy pospolite srebro jak z puszki.

Piękny grafit!

Oczyma wyobraźni już widzę ten zestaw… Ach!

Ale jeszcze tydzień, jeszcze dwa!


I z okazji tej jakże wesołej chwili, chciałem z mojej strony zaprezentować dwa odznaczenia, ordery które oszczędnie w słowach, ale treściwie przedstawią to co myślę.

Dla warsztatu Raf-Car w Zabrzu na ulicy Hagera, oficjalnie przyznaję, jako niezadowolony klient, order Ciulstwo! Za przeciąganie terminów, nawijanie makaronu na uszy a ostatecznie i tak spierdolenie roboty. Całość we wcale nie tak atrakcyjnej cenie.

order "Ciulstwo"

Dla serwisu Raf-Car za nieprofesjonalne podejście do klienta i usługi

 

Drugim biegunem będzie wyraz mojego uznania. Chciałbym bardzo podziękować firmie dzięki której ten kawałek utleniającego się aluminium o kształcie felg, zamienił się w boski zestaw do mojego Buczka. Wszystko w doskonałej ofercie cenowej.

Okejka

Polecam, RPM-Service z Łazisk. Bo na robocie się znają i widziałem kilka zestawów przez nich wykonanych – jest dobrze!

I tak będę raz na jakiś czas, wystawiał swoje subiektywne opinie na temat tego co czytam i co się dzieje.

 

P.S.

No i dzięki Revv, mam nowe Logo i w.w. wesołe obrazki! 😉 Dla nerdów, i nie tylko polecam jej Pierogarnię.

logo nowe

Może Ci się spodoba:

18 komentarzy

  1. Dominik napisał(a):

    Jeśli nie wiesz na jakie felgi się zdecydować i często chciałbyś zmieniać, to polecam kołpaki. Taniej 🙂

  2. Maszynista napisał(a):

    Nie pierwszy narzekasz na Raf-Car. W piatek gadałem z gościem, który przetrzymuje mu auto od… czterech miesięcy.

    • Bebok napisał(a):

      A na Dobrymechanik.pl nie ma złych mechaników! Napisałem co myślę i wysłałem zdjęcia z ich hali. Dostałem odpowiedź że bez paragonu czy innej faktury nic nie wrzucą :\

      • dobrymechanik.pl napisał(a):

        Chronimy tym sposobem klientów i warsztaty przed oszustami i niepotrzebnymi sprawami w sądzie.
        Staramy się być rzetelnym portalem, dzięki czemu tysiące osób umawiają wizyty za naszym pośrednictwem.

        Pozdrawiamy
        zespół dobrymechanik.pl

        • Bebok napisał(a):

          Rozumiem. Ale nie wiem czy przypadkiem w Polsce nie ma obowiązku wystawiania paragonu za każdą usługę. W wyniku czego ilość osób jakie mogą wystawiać opinie jest znacznie mniejsza niż ta która faktycznie jakiegoś speca odwiedziła. Pozytywnych opinii jakoś nikt nie weryfikuje czy nie są sztucznie nabijane. Dodatkowo o portalu dowiedziałem się rok po usłudze, kiedy już dokument potwierdzający moją wizytę zaginął. Mam tylko zdjęcia z wnętrza hali i świadków.

  3. Ramox napisał(a):

    Bardzo lubię Motorsporty, ale uwierz mi na słowo Drogi Beboku, że oryginalne Motorsporty, by wyglądały jeszcze lepiej 🙂

    • Bebok napisał(a):

      Parapet, piękna rzecz! ;D

      • Ramox napisał(a):

        W oryginałach jest trochę mniejszy parapet. Oprócz tyłu jeśli masz komplet z m3 7,5/8,5 cala. Ale w tych „replikach” parapet wynagradza niedoróbki rotora, kosztem niestety trwałości 🙂
        Dołączam zdjęcie mojego tyłu w celach naukowych 🙂

        • Bebok napisał(a):

          Wiem, wiem 🙂 fajne koła, ale raz że z serii 3 nie podejdą ad-hoc, dwa że wąskie są, no ten parapet ;( i tak siadło mi z tymi stylingami że w tym rozmiarze są takie jakie są!

  4. truten23 napisał(a):

    Ładne felgi w tym graficie. 🙂
    Generalnie podczas dobierania felg pasuje kierować się charakterem auta.
    No i nie przesadzić z wielkością.
    Nie skromnie pochwalę się co dobrałem kiedyś do swojego klamota 🙂

  5. Rufus napisał(a):

    Czy jest w Zabrzu do którego warto oddać samochód?

    • Bebok napisał(a):

      Ja widziałem poprawki u kolegi na Omedze i sąsiada, wykonane w AUTO-LAK-PLAST na Mikulczyckiej za Mostostalem. I tam też po dzwonie oddaje swoją betę.
      Widziałem jak dobrze wyglądało, zobaczę co zrobią z całymi drzwiami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *