Jak ja się cieszę że go nie kupiłem!

  • DSC00731
  • DSC00732
  • DSC00733
  • DSC00734
  • DSC00735
  • DSC00736
  • DSC00737
  • DSC00738
  • DSC00739
  • DSC00742
  • DSC00743
  • DSC00744
  • DSC00745
  • DSC00746
  • DSC00747
  • DSC00748
  • DSC00749

Kiedy usłyszałem (wyczytałem?) o tym że posiadacze prawka kat. B będą mogli jeździć jednośladami do 120cm3 ucieszyłem się jak dziecko. Oczy się zaszkliły! Bo już chodził mi po głowie jakiś skuter, tak 4Fun i na dojazdy do pracy, a teraz po nowelizacji to nie będzie srania po krzakach tylko będzie mogło to być coś co potrafi się rozpędzić do teoretycznych, przepisowych 80km/h.

I tak myślałem, trochę poczytałem. Nagle BACH! Znalazłem to ogłoszenie.

To o którym pisałem i spowodowało że w dobę miałem u siebie pod blokiem małe czerwone, czterokołowe pędzidełko.

Trochę nim pojeździłem, wyciągnąłem jakieś wnioski i jednym z nich jest to że mimo całkowicie oddzielnej kategorii pojazdu, zakup ten był absolutnie milion razy trafniejszy niż dwukołowiec!

Zaczynając od tego że zimą też będę mógł z niego korzystać. Bo jednośladem to niekoniecznie (chyba że rowerem). Potem jest aspekt zarobkowy, bo do takiego nawet najmniejszego i najtańszego pierdzikółka mogę zapakować pełen bagażnik gratów i zajechać z backupem do klienta, na zakupy, do mechanika, czy z kompletem osób na imprezę. Koszty utrzymania to też jakiś grosz albo dwa. Bo OC dla osób z maks zniżkami to ~120zł. Oleju wchodzi całe 3l. A średnie spalanie z wcale nie ekonomicznej jazdy to 4,5l ropy (na 1-2-3 pod blokiem – 4.31zł/l! 😀 ).

Z tej okazji mogę wreszcie przygotować mini podsumowanie fotograficzne po kilku miesiącach użytkowania.

DSC00731

Aktualnie w kufrze jest pełnio ciulstwa z pracy plus mnóstwo gratów z bety! Proszę Państwa! Przepakowałem E34 do Szkarady!

DSC00749

Pokrętło trzeba wcisnąć żeby odpalić spryskiwacz tylnej szyby i przekręcić w celu włączenia wycieraczki. Trochę jak na automacie Pinball.

DSC00748

Rzut z góry na dzikie stado 36 koni!

DSC00747

Kiedy go otwarłem pierwszy raz, odgarniałem pajęczyny między chłodnicą a kolektorami!

DSC00746

Cienki i Sej mogą o takim czymś tylko pomarzyć!

DSC00745

Nawet radio jest z epoki! Ma zdejmowany panel i pewnie kosztowało jakieś absurdalne pieniądze! Zapalniczka i kipielnica w stanie dziewiczym.

DSC00744

Brak boczków!

DSC00743

Pokrętło od ogrzewania tylnej szyby i coś już nie spotykanego 😉

DSC00742

Wóz jest na tyle nieskomplikowany że przycisk awaryjnych, po wciśnięciu nie wraca po ponownym wciśnięciu. Trzeba go wyciągnąć.

DSC00738

Podsufitka mimo że jasna, jest w stanie doskonałym!

DSC00737

Fotele również nie noszą żadnego śladu użytkowania! A po praniu są całkiem świeże.

DSC00739

DSC00736

DSC00735

DSC00734

DSC00733

Na koniec dla wytrwałych, pozwoliłem sobie wrzucić kilka drobnych filmików. Wiem że nie jest to obrobione w żaden elegancki sposób. Ale jako że jest to pierwszy taki wrzut, w dodatku o pierwszej w nocy, nie będę się z tym patyczkował. Na razie ja utrzymuje stronę, nie ona mnie 😉


   
*Wiem że jak zawsze, popełniłem gafę..

Ogólnie jestem strasznie zadowolony. Skuter czy jakiś mini motorek to dalej byłaby tylko maszynka do wożenia z punktu A-do-Z i nic więcej, bo o zabawie nie ma mowy. A taką czerwoną paskudą mogę równie tanio dojechać, do tego dorobić i ogólnie jest to prawie pełny substytut Buczka. Gdyby tak mieć GTti! Wtedy dopiero bym leczył cwaniaków! 😉

Może Ci się spodoba:

4 komentarze

  1. Bebok napisał(a):

    P.S.
    Uprzedzam pytania. Kierownica nie jest oryginalna, poprzedni właściciel przełożył ją z nowszego modelu, chyba Sirion. Bo oryginał był jeszcze cieńsza niż ta w Tico!

  2. Dominik napisał(a):

    Chyba konkurencyjne jest VW Lupo 3L. Tam też jest mały dieselek i pali czasami poniżej 3 l/100 km 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *